Jak reklamovat zboží ?

 

  1. Napište nám na zprávu na info@obcas.cz  a popište nám druh reklamace a její důvod. 
  2. Reklamaci zašlete na adresu: Obcas.cz, Komenského 266, Náchod, 547 01 
  3. Po doručení zboží reklamaci posoudíme a vyřídíme.
  4. Reklamace je vyřízena nejpozději do 15 dnů od doručení.
  5. V případě uznání reklamace Vám bude zasláno nové zboží nebo vráceny peníze, dle Vašeho přání.

 

Přejeme Vám spokojený nákup - Tým Občas.cz

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení